ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
<production time="1800" amount="15" method="smups" name="{20206,201}">
<primary>
<ware ware="energycells" amount="760"/>
<ware ware="foodrations" amount="480"/>
<ware ware="ore" amount="640"/>
<ware ware="silicon" amount="560"/>
<ware ware="nividium" amount="200"/>
<ware ware="refinedmetals" amount="1500"/>
</primary>
</production>
Uses refined metals because it was for a plot station project, and the station already has refined metals production. Worked the rest out by finding what each resource is made up of, and adding a penalty to simulate having to make, for example, chemical compounds out of energy and food rations, and other stuff. Can't remember what I substituted for ions and plasma which I avoided because they're hard to find in DeVries.
In the case of your factory ship, using lots of different kinds of raw resources might be a good thing, thereby forcing the player to move the ship around to gather different materials that will all rarely be available in one place.
And, yeah, fuel cells in place of energy cells sort of makes sense. They still need to eat, though, unless you're imagining it fully automated.
im going to try your other sugestions for modifications to the code and try to see how they work out on my test files.
It recieves basic materials Ore, Nvidium, Crystas, Silicon etc. and makes Xenon ships.
imagine having to go up against that in CWIR, it would make the Xenon a scary advasery to face.