Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
- Get someone to boost you
- You can also throw the bomb up there!
- There!
- And there!
- Not a bug but you wanted to see how it looks for some reason
- This door does not make sense
- If you break the table you can surf between the 2 chairs
- So you are telling me that there is a future door to be placed there.
Yay! its done and i'm pretty sure that steam won't show atleast the half of the screenshots properly!https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404115681
Do a jump/run throw
And now nobody can get the bomb !yay!
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404115614
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404115758
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404115470
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404115392
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=403758406
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404032034
Since this is on the other side
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404032066
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404031911
Than why do we have the bricks covered?
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404031947
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404031894
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404031993
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404032117
But you can't on this
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404032101
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=404115797
and u cant climb the ladder at tspawn to the top.
sry for bad english
Yeah the ladder in T elevator is just decoration.
The phone ring is scripted so even if you destroy the phone the ringing won't stop.
And the TVs are undestroyable because ... Kodiak needs promotion
Sajnos nem tudom, hogy lehet beszúrni screenshotot, ezért megpróbálok érthetően fogalmazni.
1.) CT oldal: 'A' lerakó lépcsőházában lévő ablakon (a lift mögött) wallbangelni lehet a hotelszobákat, visszafelé azonban nem működik a wallbang. Ez nyilván azért van, mert a wallbanget az először elért textúra alapján számolja ki a játék, ami a lépcsőház felől üveg, a szobák felől pedig fal.
2.) A középső udvarra összesen 4 ablakon lehet kijutni. Ebből háromnál (függönyös ablak, alsó terem ablaka, felső terem ablaka) működik a következő bug, a T kezdőnél lévő ólmozott üvegnél nem:
-amennyiben bent állunk az épületben, az udvaron robbant flashbangek nem vakítanak minket és vice versa, ha kint vagyunk, a benti flashbangek hatástalanok.
Eddig csak ennyi, van még pár megjegyzésem, azt a feedback topicban írom majd le:)
Ui.: Nem is kéne leírnom, hisz magától értetődő, de ez a legszebb és legrészletesebb pálya amit valaha készítettek CS-hez.:)
r.man: munkáidat azóta követem, amióta a sourceos metrobudapestnek blogja volt, maradok hű csodálód!
Tisztelettel:
Jonesy
Semmi gond, igy a leirasodbol is erthetoek a talalmanyok.
Koszonjuk szepen az eszreveteleket, a dicsero szavakat pedig kulon koszonom!
Bizom benne a jovo meg tartogat szamunkra hasonlo elmenyeket. :]
1.) Selytettem, hogy ez elojon. Ott az ablak vekonysaga lesz a ludas. Mig a masik oldalrol a szoba fala eleg vastag. Milyen fegyverrel probaltad egyebkent? Nekem pisztollyal is sikerult :D
Valojaban ez nem a texturatol fugg illetve nem csak attol. Elsosorban az elso fal avagy brush vastagsaga a donto, majd a material is amivel a brush texturazva van.
2.)Gyanitom, ehhez Kodi velemenye is kelleni fog. Szerintem ez nem a leveldesign-hoz kotheto problema. Sokkal inkabb az engine programozasara vezetheto vissza, ergo en nemtudom fixalni vagy csak valami hardcore-extra trukkel.. ami ritka.
Lehet hogy már mondtam de a lépcsőházban lévő ablakok között át lehet dobni a flashbangat
Shino: Koszi, amikor beszeltuk csinaltam rola kepet, regisztralva van. :]
@r.man: Próbáltam m4a1-el kevlarra, 100 in 41.. :) De magozóval sikerült 120 in 4-et is adni.
Még két gyors észrevétel:
1.) A szétlőhető ólmozott üveg keretein "sebzés" nélkül át lehet lőni. (most látom, Shino lényegében ugyanezt írta)
2.) A fenti terem bejárata ct oldal felől üvegezett, pisztollyal is át lehet lőni, a terem felől azonban nem.
Nagyon szeretném, ha bekerülne valamelyik Operationbe ez a pálya! ;)
Jonesy: Koszi es is mar egy egyebkent regisztralt bug. Az osszes kupola-ajtot korrigalni kell majd. :]