Counter-Strike 2

Counter-Strike 2

St. Gellert
This topic has been locked
r.man MMV  [developer] 6 Mar, 2015 @ 10:27am
BUGS
Post any bugs, errors you found playing the map.
< >
Showing 1-15 of 18 comments
Time for a Rush Thread

Yay! its done and i'm pretty sure that steam won't show atleast the half of the screenshots properly!
Last edited by ♥♥♥♥♥♥♥ a voodoo doll of myself; 7 Mar, 2015 @ 9:59am
PeterZwegat 7 Mar, 2015 @ 11:50am 
u cant destroy the tv with the video and the phone next to ring, when you have destroied it too.
and u cant climb the ladder at tspawn to the top.
sry for bad english
Originally posted by JustIn Case:
u cant destroy the tv with the video and the phone next to ring, when you have destroied it too.
and u cant climb the ladder at tspawn to the top.
sry for bad english

Yeah the ladder in T elevator is just decoration.
The phone ring is scripted so even if you destroy the phone the ringing won't stop.
And the TVs are undestroyable because ... Kodiak needs promotion
Last edited by ♥♥♥♥♥♥♥ a voodoo doll of myself; 8 Mar, 2015 @ 5:22am
KODIAK  [developer] 7 Mar, 2015 @ 3:10pm 
good job shino :)
Last edited by KODIAK; 7 Mar, 2015 @ 3:10pm
r.man MMV  [developer] 7 Mar, 2015 @ 3:44pm 
Everything happens with a reason behind it :}
Jonesy 12 Mar, 2015 @ 10:00am 
Sziasztok! :)

Sajnos nem tudom, hogy lehet beszúrni screenshotot, ezért megpróbálok érthetően fogalmazni.

1.) CT oldal: 'A' lerakó lépcsőházában lévő ablakon (a lift mögött) wallbangelni lehet a hotelszobákat, visszafelé azonban nem működik a wallbang. Ez nyilván azért van, mert a wallbanget az először elért textúra alapján számolja ki a játék, ami a lépcsőház felől üveg, a szobák felől pedig fal.

2.) A középső udvarra összesen 4 ablakon lehet kijutni. Ebből háromnál (függönyös ablak, alsó terem ablaka, felső terem ablaka) működik a következő bug, a T kezdőnél lévő ólmozott üvegnél nem:

-amennyiben bent állunk az épületben, az udvaron robbant flashbangek nem vakítanak minket és vice versa, ha kint vagyunk, a benti flashbangek hatástalanok.

Eddig csak ennyi, van még pár megjegyzésem, azt a feedback topicban írom majd le:)

Ui.: Nem is kéne leírnom, hisz magától értetődő, de ez a legszebb és legrészletesebb pálya amit valaha készítettek CS-hez.:)
r.man: munkáidat azóta követem, amióta a sourceos metrobudapestnek blogja volt, maradok hű csodálód!

Tisztelettel:
Jonesy
r.man MMV  [developer] 12 Mar, 2015 @ 12:31pm 
Szia!

Semmi gond, igy a leirasodbol is erthetoek a talalmanyok.
Koszonjuk szepen az eszreveteleket, a dicsero szavakat pedig kulon koszonom!
Bizom benne a jovo meg tartogat szamunkra hasonlo elmenyeket. :]

1.) Selytettem, hogy ez elojon. Ott az ablak vekonysaga lesz a ludas. Mig a masik oldalrol a szoba fala eleg vastag. Milyen fegyverrel probaltad egyebkent? Nekem pisztollyal is sikerult :D
Valojaban ez nem a texturatol fugg illetve nem csak attol. Elsosorban az elso fal avagy brush vastagsaga a donto, majd a material is amivel a brush texturazva van.

2.)Gyanitom, ehhez Kodi velemenye is kelleni fog. Szerintem ez nem a leveldesign-hoz kotheto problema. Sokkal inkabb az engine programozasara vezetheto vissza, ergo en nemtudom fixalni vagy csak valami hardcore-extra trukkel.. ami ritka.

Last edited by r.man MMV; 12 Mar, 2015 @ 12:35pm
KODIAK  [developer] 13 Mar, 2015 @ 1:15am 
Érdekes ez a flshbang bug, megpróbálom tesztelni.
Ja még valami!
Lehet hogy már mondtam de a lépcsőházban lévő ablakok között át lehet dobni a flashbangat
r.man MMV  [developer] 13 Mar, 2015 @ 7:04am 
Kodiak: Ranezek en is..

Shino: Koszi, amikor beszeltuk csinaltam rola kepet, regisztralva van. :]
Jonesy 13 Mar, 2015 @ 9:07am 
Sziasztok!

@r.man: Próbáltam m4a1-el kevlarra, 100 in 41.. :) De magozóval sikerült 120 in 4-et is adni.

Még két gyors észrevétel:

1.) A szétlőhető ólmozott üveg keretein "sebzés" nélkül át lehet lőni. (most látom, Shino lényegében ugyanezt írta)
2.) A fenti terem bejárata ct oldal felől üvegezett, pisztollyal is át lehet lőni, a terem felől azonban nem.

Nagyon szeretném, ha bekerülne valamelyik Operationbe ez a pálya! ;)
Last edited by Jonesy; 13 Mar, 2015 @ 9:08am
r.man MMV  [developer] 13 Mar, 2015 @ 10:32am 
Jo hirem van, a flash-bug megoldhato es nem rontja el a vilagitas balanszat a helyisegek kozott!

Jonesy: Koszi es is mar egy egyebkent regisztralt bug. Az osszes kupola-ajtot korrigalni kell majd. :]
Last edited by r.man MMV; 13 Mar, 2015 @ 10:34am
r.man MMV  [developer] 20 Mar, 2015 @ 12:35pm 
The nicely polished V39 is near!
< >
Showing 1-15 of 18 comments
Per page: 1530 50