Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
There were only two major issues to the map (from my opinion).
1. Bomb site proximity
Because of the way your map is set up, the bomb sites are right next to CT spawn, which is fine, but they are very close together. If the CT returns to the center of the room between the sites, he can check one site and if the bomb isn't there, he can run to the other one in just a few seconds. This kinda defeats the purpose of knowing which site the bomb is at, if Ts went to both sites, which can give the CTs a huge advantage, so its not a guessing game. I like the setup, just the bomb sites are too close for challenge. (I think so)
2. Bomb site versus A site
The bomb sites are right next to CT spawn, which makes it easy to split up and cover both sites. The T spawn is on the other side of the map, to make it difficult for Ts to secure a site before a CT has had time to get there. However, it takes approximately 11 seconds for both CTs and Ts to get to the A site. This is similar to de_dust2's B site, and i'm not sure if this is what you were going for, but if the Ts and CTs line up their strats perfectly, the round can end in the first 20 seconds. I actually times this out, and played a round with some buddies and we all rushed A, and the match ended around 27 seconds x).
Just some constructive Criticism, and I would enjoy seeing this map in CS:GO
Megpróbáltam összeszedni a gondolataimat, bár sajnos tesztjátékon nem vettem részt, emiatt nem láthattam éles helyzetben a leírtakat, de talán ezeken lehet még csiszolni való. Az igazság az, hogy leírva talán nem érthetőek a meglátásaim.
I. CT kezdő érzékelős ajtói
1.) Ha pont akkor ér oda a játékos amikor becsukódik, megakaszthatja, ami frusztráló lehet.
2.) Jól időzített dobással segíthet popflashelni, hisz a gránátok is kinyitják az ajtót.
- Talán megérné kivenni az ajtókat.
II. A fürdő recepciója
1.) Az emeletet és a galériát gyorsabban el lehet érni a létráról, mint a recepció lépcsőjéről.
- A midre vezető két ajtóból a CT kezdő oldalit talán érdemes lenne bezárni, elég egy bejárat. A lépcsőt is lelehetne zárni, illetve a fenti kijáratot is bezárni.
III. Közép (nagy) kupola
1.) Egyszerűen túl sok helyre kell figyelni, a galériáról és lentről is 360°-ból rálátni a középső területre.
2.) Ami a legérdekesebb, a lerakókról át lehet látni a másikra, amit még egy pályán sem tapasztaltam.
3.) Nemcsak át lehet látni, de 7(!) másodperc alatt át lehet érni.
4.) A létra túl messze van, jó spawn esetén is 8 másodperc felérni a tetejére, nagyjából 10 másodperc után ér a CT a fenti terembe. --> Terror oldalról jó spawn esetében 10 másodperc után már a teremben van a terrorista.
- A létrát át lehetne helyezni a recepció kijárata mellé, akkor legalább hamarabb elérik a CT-k az emeletet, és egy "szinten" tudják fel venni a harcot a felső teremért.
- A túlzott nyitottságot, és a transzparenciát a lerakók között nehéz megoldani: talán érdemes lenne középre valami nagyobb dolgot rakni, ami kitakarja a lerakókat egymástól. Ezt lehetőleg nagy ívben kelljen megkerülni, és akkor a 7 másodpercet is lehet növelni.
- A galériát a fürdő recepció felőli kijárat melletti két beugró között be lehetne falazni.
Hát ezt így nagyon nehéz megmagyarázni, nem tudom érthető-e. Most itt befejezem, és ha szerintetek érthető így, akkor folytatom:) Tudom, hogy nagyon sokat dolgoztatok rajta, és valószínűleg én nem látom át annyira, mint ti, csak gondoltam hátha láttok valamit az elképzeléseimben.
Tisztelettel:
Jonesy
Hálásan köszönjük a feedback-et, szerintem jó meglátásaid vannak a pályáról.
Hamarosan[talán a jövőhéten] lesz egy nagyobb update, amiben eléggé hasonló vátoztatásokat tervezünk.
De nem csak layout, névváltás és kontent kompatibiltás is lesz. Pl ezután lehet majd a régi eredetit és az újat egymás után indítani hiba nélkül.
Bocs, hogy ilyen későn válaszoltam, kíváncsi leszek a véleményedre ismét, ha kikerült az új verzió!