Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Second enum if interested:
https://github.com/KeenSoftwareHouse/SpaceEngineers/blob/master/Sources/Sandbox.Common/ObjectBuilders/Definitions/MyObjectBuilder_AmmoDefinition.cs
However, after looking at your lagless drill code I think I may have found what I need... if MyEntities includes projectiles, and if I can find their parent weapon. Not sure projectiles have a child-parent relationship with the weapon that fired them.
m_drillBase = new MyDrillBase(this,
MyDrillConstants.DRILL_SHIP_DUST_EFFECT,
MyDrillConstants.DRILL_SHIP_DUST_STONES_EFFECT,
MyDrillConstants.DRILL_SHIP_SPARKS_EFFECT,
new MyDrillSensorSphere(def.SensorRadius, def.SensorOffset),
new MyDrillCutOut(def.SensorOffset , def.SensorRadius),
HEAD_SLOWDOWN_TIME_IN_SECONDS,
floatingObjectSpawnOffset: -0.4f,
floatingObjectSpawnRadius: 0.4f,
sounds: m_sounds,
inventoryCollectionRatio: 0.7f
);
I've been staring at the same code for hours now trying to figure out how to modify the implementation in a way that allows for dynamically changing SensorRadius and SensorOffset to add a new drill upgrade type (and possibly integrate lagless drills w/ other mods without sweeping changes in other mods). Still not having any luck with figuring out how to access/override it without modifying the base class (as a steam compatible mod).
Honestly might have better luck putting in a pull request to keen's github to expose the drill definition to the mod api. But your code, your call.