Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
1) I kinda get how this bug works due to the multiple classes in this mod. Just tested it some more. I think I get the rule for the first missions = only class Default color + Pointman class is allowed. Just hope other missions do not have those kind of rules, like 'only Default color + X class' is allowed. Just makes me wonder if other missions have these kind of rules? Haven't played it that much yet,
And if the rule was reversed, 'all classes allowed, except for Default color + A class, B class, C class. Then you could cheat your way in using 'other than Default color' + A class, B class, C class. Just don't know how the rules in this game are set though.