Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Great question, the reasoning was that we would add the option to select starting fleets as a point cost in order to balance it further with additional changes we are making to starting nations. Ultimately we hope that players can choose which fleets they want if any as well as additional bonus' to play a nation that truly feels like your own ideal starting position in the game. Something with real character.
Now of course this means that when you opt out of selecting one of the fleet options at the start you have the extra point/s to spend elsewhere for a reasonable benefit such as more passive income, of course it does leave you entirely vunerable as well as slow down any expansion into remenant held territory.
Hope that gives you the details you were looking for!