Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
I also found an issue with France, when I use the Commando Raid's 6-pounder smoke grenade the smoke doesn't clear, and the game crashes when I try to man the gun.
First one is for both China and France, when the FT-17's gun is damaged (Not the turret) it cannot be repaired. The crew member will glitch out and sometimes just re-enter the tank after doing nothing
#2 (On China but it may extend to US/UK) Not sure if it is intended but spawning in a Bofors it does not begin attached to the truck.
The other one is for China. Is the T-26/Vickers 6T are inversed and in the wrong place?
- Vickers 6T costs 210 MP with like some 13/14 CP but with a shorter unlock timer.
- T-26 costs 180 MP with only like 9 CP and has superior stats and an extra MG.
It feels like its position in the build bar is in the wrong place as well as CP/MP costs cause as it stands why would you bother with the Vickers 6T since the timer is just another minute or so till the T26 unlocks which is better in everyway and costs less with less popcap.