Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Edit: The board is set up in a way to have all the mandatory influence on the board with the player then being able to decide where to put their respective additional influences in Europe (plus handicap anywhere, if they want to).
From the rulebook:
3.2 The USSR player sets up first. The USSR places a total of
15 Influence markers in the following locations: 1 in Syria, 1
in Iraq, 3 in North Korea, 3 in East Germany, 1 in Finland, and
6 anywhere in Eastern Europe.
3.3 The US player sets up second, placing a total of 25 Influence
markers in the following locations: 2 in Canada, 1 in Iran, 1 in
Israel, 1 in Japan, 4 in Australia, 1 in the Philippines, 1 in South
Korea, 1 in Panama, 1 in South Africa, 5 in the United Kingdom,
and 7 anywhere in Western Europe.