Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Any chance we can have a list of all the valid parameters for the GameUserSettings.ini maybe with default values too
Thanks for your contributions to the Ark modding scene, my HQ's have a much more organic feel to them now instead of simple design.
each mod has the same requirements but both require its own crafters and there own resources.
now i have to have 2 ovens to make 2x the different but the same plaster
(i got 400 plaster from mod 1, that mod 2 does not see..)
plaster isnt compatible, the oven, workbench and mortar arnt working together over the mods.
specifically medieval structures 1 and medieval structures 2
78 plaster from medieval structures,
using it on on the workbench from structures 2.
is it gonna work the other way around or do they use different ID's alltogether?
http://prntscr.com/deiln4