Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Also, is it possible to make them consume the item they ask for, since I notice the Hungry and Dust bandits don't consume them, they just require them in the inventory? It might be good to make the tougher ones require some sort of offering, like Inquisitors might require something like limbs off a Shek or other race which get consumed upon recruitment so you can't just chain recruit a bunch of high level characters (figured them out and now my army is all but unstoppable). At the very least, it would make us work for our army whether we want to train easily recruitable low levels or go hunting for specific items for the high level stuff.