Sid Meier's Civilization V

Sid Meier's Civilization V

Ideological Overhaul: Unity, Equality, Prosperity
Polish Translation
RÓWNOŚĆ:
* Wspólna własność (poziom 1): Budynki są o 33% tańsze.
* Sklepy Ogólnodostępne (poziom 2): +1 Zadowolenia ze spichlerzy, Kaplic, Bibliotek, i Banków. -15% Złota z Banków.
* Komuna (poziom 1): +1 Produkcji, Żywności, Złota, Nauki, Kultury, i Wiary za każde Miasto. +1 Zadowolenia z połączeń Miast.
* Darmowe Szkoły (poziom 1): +25% do stworzenia Wielkiego Człowieka.
* Armia Powstańcza (poziom 3): Darmowy budynek sądu po zdobyciu miasta. +25% Do siły Bojowej jeśli Równość jest chcianą ale nie zaadaptowaną Ideologią innej Cywilizacji. Otrzymujesz 4 Wpływu na turę na Państwa-miasta od których możesz zażądać daniny.
* Internacjonalizm (poziom 2): +34% Do Turystyki dla innych Cywilizacji które podążają Równość.
* Powszechna Służba Zdrowia (poziom 3): Międzynarodowe szlaki handlowe produkują -8 Złota, +2 Jedzenia, +5 Produkcji, +5 Nauki, +5 Kultury, +2 Turystyki, i +1 Zadowolenia. +2 Miejsca na szlaki handlowe. +50% Nauki z Umów Naukowych.
* Bony Pracownicze (poziom 1): +1 Do Produkcji, Żywności, Złota, Nauki, Kultury, i Wiary za każde Miasto. +1 Zadowolenia z połączeń Miast.
* Bezpartyjność (poziom 1): Liczba Miast w twoim Imperium zwiększa koszt Ustrojów 67% bardziej niż normalnie. Rozpoczyna Złotą Erę.
* Jeden Wielki Związek (poziom 3): +50% Turystyki względem Cywilizacji z mniejszym zadowoleniem.
* Planowanie Partycypacyjne (poziom 2): +2 Produkcji za każde Miasto, +10% Produkcji podczas tworzenia Budynków. -15% Złota i +10% Nauki z Targowisk.
* Proletkult (poziom 2): Wielcy Muzycy/Pisarze/Artyści pojawiają się 25% szybciej. Jeżeli w Mieście brakuje gildii kulturalnej, Otrzymuje ono punkty Muzyków/Pisarzy/Artystów równe 3.33% całej Żywności i Produkcji.
* Ekologia społeczna (poziom 2): -4 Produkcji i -4 Złota z Fabryk. -2 Produkcji z Szybów Naftowych i Platform Morskich. +3 Nauki, +3 Kultury, i +2 Zadowolenia w Miastach bez Fabryk. +10% Produkcji z Centrów Recyklingu. Budowanie Centrów Recyklingu i Wodnych/Nuklearnych/Słonecznych Elektrowni zajmuje połowę czasu mniej.
* Wspólny Front (poziom 2): Państwa-miasta które prowadzą wojnę ze wspólnym wrogiem, podarowują Jednostki dwa razy częściej. Otrzymuję 2 Brygady Międzynarodowe jeżeli prowadzi wojnę z conajmniej 1 Cywilizacją która nie podąża Równość. Otrzymuję 2 Brygady Międzynarodowe kiedy wypowiadasz wojnę Cywilizacji która nie podąża Równość.
* Powszechna Opieka Zdrowotna (poziom 1): +1 Zadowolenia co każdego 9 Obywatela W tym samym Mieście.
* Rada Zakładowa (poziom 1): +1 Zadowolenia z Warsztatów, Fabryk, i Wodnych/Nuklearnych/Słonecznych Elektrowni. -20% Złota i +5% Produkcji z Giełd.

DOBROBYT:
* Republika Bananowa (poziom 2): Szpiedzy mają podwójną szansę na sfałszowanie wyborów. +1 Wpływu na Państwa-Miasta co turę w których utworzyłeś Szlak Handlowy. +2 Złota ze Szlaków Handlowych w Państwach-miastach.
* Konsumpcjonizm (poziom 2): +2 Punktów Złotej ery na turę za każdy Surowiec Luksusowy. +1 Złota od Specjalistów.
* Przemysł Kulturalny (poziom 2): +1 Złota za każde Wielkie Dzieło. +1 Kultury za każdego Specjalistę.
* Unia Gospodarcza (poziom 1): +3 Złota ze Szlaków Handlowych z innymi Cywilizacjami które podążają Dobrobyt.
* Ogradzanie Pól (poziom 1): Buduję Fabryki dwa razy szybciej. +1 Populacji w każdym Mieście. +10% do Wzrostu Miasta.
* Ewangelia Bogactwa (poziom 1): Specjaliści spożywają w połowie mniej Żywności.
* ♥♥♥♥ oeconomicus (poziom 1): +1 Zadowolenia z Mennic, Banków, i Giełd.
* Leseferyzm (poziom 1): Całkowity koszt utrzymania Budynków jest zmniejszony o 15%
* Kultura Medialna (poziom 3): +34% Turystyki generowanej przez miasta z Wieżą Transmicyjną.
* Wojskowo-Przemysłowo-Kongresowy Kompleks (poziom, 3): +25% Produkcji, Nauki, i Złota w Miastach które produkują jednostki Wojskowe. Jednostki Wojskowe kosztują 15% mniej Złota. +10 Wpływu za podarowane Jednostki Państwom-miastom.
* Nowy Ład (poziom 2): Słynne miejsca i ulepszenia wielkich osób dają +4 odpowiedniego dochodu.
* Zaopatrzenie kosmiczne (poziom 3): Można kupować części statku kosmicznego za Złoto.
* Powszechna Służba Zdrowia (poziom 1): +1 Zadowolenia za 9 Obywateli w tym samym Mieście.
* Powszechne Prawo Wyborcze (poziom 2): Specjaliści w miastach generują połowę zwykłej ilości niezadowolenia. Złote Ery są o 50% dłuższe.
* Legia Cudzoziemska (poziom 2): Natychmiast otrzymujesz 6 jednostek piechoty Legii Cudzoziemskiej.
* Etyka Pracy (poziom 1): Szybkość pojawiania się Wielkich Ludzi rośnie o 25%.

JEDNOŚĆ:
* Autarkia (poziom 2): Ulepszenia pól w twoich Szlakach Handlowych są zwiększone o 50%. -8 Złota w twojej Stolicy za każde Szlaki Handlowe z innymi Cywilizacjami. +2 Złota w twojej Stolicy. Za Połączenia Miast i Sojusznicze Państwa-miasta.
* Krew i Ziemia (poziom 1): +1 Żywności z Miast, Ulepszeń Wielkich Ludzi, i Słynnych Miejsc. Od razu otrzymuję 5 Kultury za każdą Farmę lub Plantację którą posiadasz.
* Strefa Wspólnego Dobrobytu (poziom 3): +50% Generowanej Turystyki względem Cywilizacji które prowadzą wojnę z tym samym wrogiem.
* Korporacjonizm (poziom 2): Koszt utrzymania Jednostek Wojskowych jest zmniejszony przez 33%.
* Kult Jednostki (poziom 2): +1 Zadowolenia z Cudów Narodowych. +2 Kultury z ulepszeń Wielkich Ludzi.
* Futuryzm (poziom 1): +250 turystyki dla wszystkich znanych cywilizacji przy narodzinach wielkiego pisarza, artysty lub muzyka.
* Obozy Pracy (poziom 2): +15% Produkcji w Zdobytych Miastach bez Sądu. +1 Produkcji w każdym Mieście za 20 globalnego Niezadowolenia.
* Militaryzm (poziom 2): Twoje Wojsko jest o 50% bardziej efektywne w zastraszaniu Państw-miast. +1 Zadowolenia za każde Koszary, Zbrojownię i Akademię Wojskową.
* Narodowa Organizacja Młodzieży (poziom 1): Jednostki Wojskowe kosztują 20% mniej Złota. Wszystkie nowe Jednostki zaczynają z 15 Doświadczenia.
* Nowy Człowiek (poziom 1): +10% Produkcji kiedy produkuję Jednostki Wojskowe. Grzywna za zranione Jednostki jest zmniejszona o 75%.
* Trzecia droga (poziom 1): Ilość produkowanych zasobów strategicznych rośnie o 100%. +5 żywności i +5 nauki w stolicy
* Szturm Narodowy (poziom 3): Premia 25% do siły ataku wszystkich Jednostek Wojskowych przez pierwszych 50 tur od wprowadzenia tej ideologii.
* Rasizm przeciwko dosłownym cudzoziemcom (poziom 3): Wielcy Naukowcy i Wielcy Inżynierowie pojawiają się w twojej Stolicy. Wielcy Inżynierowie mogą przyśpieszać budowę Części Statku Kosmicznego.
* Tajna Policja (poziom 1) Twoi Szpiedzy mają podwójną szansę na zabicie Szpiegów przeciwnika którzy próbują ukraść twoją Technologię . Szpiedzy dwukrotnie szybciej wykradają technologie. +1 Zadowolenia za 20 globalnego Niezadowolenia.
* Przestrzeń Niezbędna (poziom 2): Za każdym razem kiedy zdobędziesz Miasto Innym sposobem niż podbój, otrzymujesz 30 Kultury i 15 Punktów Złotej Ery za każde nowe pole. Za każdym razem kiedy podbijesz Miasto, otrzymujesz 12 Kultury i 6 Punktów Złotej Ery za każde nowe pole. Za każdym razem kiedy podbijesz Miasto, pojawia się w nim Osadnik. Nowe Miasta zaczynają z +2 do Populacji i kilkoma Budynkami. Wyburzanie Miast trwa dwa razy mniej niż normalnie.
* Powszechna Służba Zdrowia (poziom 1): +1 Zadowolenia za 9 Obywateli w tym samym Mieście.

EQUALITY GREETING
Witaj, towarzyszu! Jestem zadowolony(he)/zadowolona(she) widząc że też wybrałeś ścieżkę Równości. Moi ludzie stoją z tobą w solidarności, abyśmy mogli stłumić ucisk i stworzyli nowy świat gdzie będzie sprawiedliwość dla wszystkich robotników na świecie!
PROSPERITY GREETING
Ciepłe pozdrowienia, mądry władco! Jestem zadowolony(he)/zadowolona(she) widząc że też wybrałeś ścieżkę Dobrobytu! Razem będziemy rozwijać nasze bogactwo, abyśmy mogli wzbogacić cały świat. Naszym zadaniem jest rozprzestrzeniać dostatek i możliwości całemu światu!
UNITY GREETING
Witaj, wielki imperatorze! Jestem zadowolony(he)/zadowolona(she) widząc że też wybrałeś ścieżkę Jedności. Obyśmy pracowali razem żeby zapewnić że tylko najsilniejsze państwa przetrwają aby osiągnąć prawdziwą wielkość!
< >
Viser 1-1 af 1 kommentarer
Amaterasu-Omikami 13. aug. 2016 kl. 5:51 
Whew! Took me 3-4 days to finish this monster!
Sidst redigeret af Amaterasu-Omikami; 9. sep. 2016 kl. 12:36
< >
Viser 1-1 af 1 kommentarer
Per side: 1530 50