Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
https://community.playstarbound.com/resources/keep-your-day-job-1-3-fix.4972/
I noticed when I installed the aformentioned mod that it completely breaks nonuniform, and new recruits once again default to the protectorate uniform, and completely lose their original outfit.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=735253889&searchtext=offer
* Job colors: recolors the outfit given based on the job like the vanilla tailor.
* Uniforms: NPCs that become hirable still get uniforms so they are more noticeable in villages, but it's not done like vanilla, but like this mod does it, 'covering' their actual clothes.
Maybe the menu should have an icon in the quickbar if a tailor is onboard.