Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
It's possible I have the times backwards, 5 and 10. But either way I'm fairly sure it's 15 min total without adjusting it. It's been a while since I've looked into these timers.
We can adjust the "corpse decomposition time" in the Advanced setting before hosting a server, but unfortunately it will affect all corpses not just the player. it's kindda distracting especially if you're breeding mutated dinos which involve killing a lot of unwanted baby dinos and you can see some of their (unreachable) corpses stuck underground if riding a dire wolf, might cause lags probably later in the game iono probably I was being paranoid.
Can you someday add the function to increase the "death bag cache" recover timer for this mod? or is it quite impossible to do so?
Okay I understand. Thank you for the reply though!