Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
If it should be paintable i first need to create custom painting masks, and for changing the wyvern type -> this would increase the mod size drastically, cause there is no static mesh with this pose available, so i have to create it ^^
Edit: sorry for the late answer, but i do not get notifications from steam if a new thread is opened
Its all good bro, tbh i didnt really expect a response. But i understand now what you mean so i guess it makes sense for the wyvern types. What if you changed the pose so that each Wyvern was a different statue and not justa mesh over the same one? Would that help maybe?
Rip bro, thanks for responding tho xD