Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Database log: https://pastebin.com/dymEM0C4
Modding log: https://pastebin.com/3KEyBVcg
The same crash also happens using only this mod.
Yes, I've tested it many times since the latest patch and recent hotfix.
Terra, Giant Earth crashes after about 250-300 turns.
Not all crashes are related to sea-level change.
I have found some very unusual entries in files like AI_Behaviour_Trees.csv (in the Logs sub-directory). For example, some city-states stop building units, districts or improvements. The entries in the csv file have comments like: "Nuked City?"
Not likely in 1200BC!
Firaxis and Co have made a bug-ridden mess out of the greatest ever 4X game.