Instalar Steam
iniciar sesión
|
idioma
简体中文 (chino simplificado)
繁體中文 (chino tradicional)
日本語 (japonés)
한국어 (coreano)
ไทย (tailandés)
Български (búlgaro)
Čeština (checo)
Dansk (danés)
Deutsch (alemán)
English (inglés)
Español de Hispanoamérica
Ελληνικά (griego)
Français (francés)
Italiano
Bahasa Indonesia (indonesio)
Magyar (húngaro)
Nederlands (holandés)
Norsk (noruego)
Polski (polaco)
Português (Portugués de Portugal)
Português-Brasil (portugués de Brasil)
Română (rumano)
Русский (ruso)
Suomi (finés)
Svenska (sueco)
Türkçe (turco)
Tiếng Việt (vietnamita)
Українська (ucraniano)
Comunicar un error de traducción
I usually prefix my templates with Ash to hopefully enforce uniqueness and then follow the base game convention of M#. So, for this Mod, the Alien templates are:
AshBlackIceCodexM1
AshBlackIceCodexM2
AshBlackIceCodexM3
AshFlameViperM1
AshFlameViperM2
AshFlameViperM3
AshAdvWarlockM1
AshAdvWarlockM2
AshAdvWarlockM3