Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
Det hadde vært kult å hatt både G36 og C8 som spesialstyrkene har brukt/bruker, men da må vi få tak i de fra en annen mod. Jeg tror ikke noen av RHS modene har G36 og de har ikke C8. Så nå så blir Hk416 fra RHS brukt frem til vi eventuelt hadde fått til en egen modell. Vi har inkludert G3 pakken fra NiArms som en close enough modell. Den inneholder en standard G3A3 (nærmest lik AG3), en snikskytter versjon som har blitt brukt av forsvaret og en versjon med rails og annen stokk og forskjefte som har blittt brukt i Afghanistan.
Jeg ser på muligheten om å hente jackal'n og dingo'n fra Cup. En retexture av m113, m109 og en uh-1y retexture har jeg allerede men finner ikke texturen for rotorbladene (ser så forferdelig ut med svart lakk og lysegråe rotorer. Jeg har også en C-130 retexture klar men RHS sin C-130 er litt bugga så den er ikke tilgjenglig. Jeg har vært i kontakt med SFP og de synes at det ikke ville passe når de hadde en annen versjon av cv90. Bv206 funker ikke så bra i ArmA. Det er en deres beste modeller men den funker ikke så bra når det kommer til gameplay. strb90 har jeg ikke spurt om men tenkte jeg skulle gjøre sammen med patgb 203 og Leo 2A4 fra finnish forces modden deres. Jeg har spurt HAFM og å evt låne GD240'n deres men har ikke fått noe svar. Hadde også vært kult å hatt en Tpz Fuchs 2 som også brukes.
2035 temaet er ett tomt begrep. Vi valgte å si at det hadde ett 2035 tema nå ettersom mesteparten av innholdet i modden er veldig moderne og fiksjonelt. Vi sikter på ett nær fremtids tema med utstyret som skal skaffes og det som allerede finnes i Forsvaret.
hva med aw-ene brukt i 3cb og cup, er de vanilla eller de portet? i såfall kann det jo hende det virker bedre med de.
det er noen g36er i RHS SAF, det er l119 i cup som er basicly c8, fant også en mod som heter ddam som har c8, men vet ikke hvordan de er i forhold til kvalitet. husker en klan som brukte noe c8-er, kan også spørre han hvor han fikk de fra
edit:
fant en wip mod fra BIS forumet som ikke er lansert enda, men slenger med linken
har ikke så mye og stille med sånn rent teknisk, men hvis dere trenger det så kan jeg sikkert hjelpe litt i forhold til research og greier
edit igjen:
mulig den l119en var i massi og ikke cup. også mulig trixie eller 3cba har
også canadian armed forces, men denna kan jeg heller ikke si noe om kvaliteten på
Siden G36 er i RHS SAF så blir ikke det noe problem. L119 er C8 CQB bare med ett annet navn, som er den versjonen MJK og FSK bruker. Hverken trixie og 3cb har l119, tror Canadian armed forces har ja, men jeg mener kvaliteten er stusselig på de. og massi har men liker ikke kvaliten på de. så da er det eventuelt cup sine, hvis de hadde.
Det er alltid fint å ha ekstra med muligheter når det kommer til research, men hvis du kunne så hadde det vært fint om du kunne ha titta litt rundt og sett om det var noen l119 i cup og testa kvaliteten opp imot Canadian AF og massi.
FSK bruker jo både kort og lang C8
du har sjekka om det går med cup/3cb sin?
idap er vell samme gamle vanilla? de fra mods blir mer presis en de i vanilla in terms of modell