ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
-35% slower firing speed
Cannot crit
-50% dmg
Faster Movement and Attackspeed in water
(+) 25% faster movment speed under water
(-) 15% slower movement speed when out of water
(-) 30% damage penalty VS players
(-) No random critical hits
+25% damage against wet players. (This does not count Jarate)
+25% speed when the Sniper is wet. (This does not count Jarate)
- 40% Damage Penalty VS Players
+30% Movement speed when wet,
+25% Attack speed when wet
-Can hit yourself with jarate
-25% Damage
+25% Movement Speed and Attack Speed when wet
-40% Random Crit Chance
+100% Crit Chance when wet or when Target is wet
30% Chance for 10 Sec Bleeding
40% Chance for 5 Sec Bleeding
50% Chance for 2 Sec Bleeding
Bleeding only applies to players covered in Jarate, Mad Milk, ect or has been in water within 2 minutes of melee hit.
These stats may be ♥♥♥♥ (I'm not sure though)
but they are a good bit balanced... Sorta.
+10% movement speed in water
No crits
-10% swing speed
+Can shoot under water
+10% faster movement while in the sea.
+On hit, poisions enemy (Like bleed but different) and they can't swim upwards for 3 seconds.
+Crits while underwater
-40% slower attack speed (Cause the platypus doesn't want to be used as a weapon)
-30% slower movement while on land.
+On hit: Target is slowed 30%
-Misses are 20% more likely