Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
I published 3 mods in a couple of days, and there are more than a few boo-boos on the descriptions, pix, etc. A rush job and it shows. I'll fix this one in a bit, as it's rather blatant. Good Catch!
Edited: Fixed the slide today. Thanks for letting me know about the problem.
For example, Settlers don't disappear after building a city.
Enemy units don't disappear after reaching 0 HP, and keep on occupying whichever tiles they used to occupy (prevents clearing Barbarian tile if there's 0 HP corpse in it).
Caught enemy units (settlers/workers) remain even after their copies (the ones that are ours) have been spawned.
Game version: 1.0.3.279 + G&K & BNW
Mods list: Irrelevant, as I'm getting the same issue when only this mod alone enabled (I had tried clearing everything on cache sub-directory before attempting to enable this mod alone).
Can't tell if it's specific to the game version or platform.