Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Build UT2004_Build_[2004-11-11_10.48]
OS: Windows NT 6.1 (Build: 7601)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 3595 MHz with 4095MB RAM
Video: AMD Radeon HD 6800 Series (1280)
General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (BDWeldFire VM-MountainPassDay.BDWelder.BDWeldFire0, Function KF_Vehicles_BD.BDWeldFire.Timer) <- UWeaponFire::ModeTick <- AActor::Tick <- ABaseKFWeapon::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=2) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level KF-MountainPassDay_KFVM <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 726F6F6C 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free