Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Have you taken a look at the Behaviors and Events video tutorial?
https://www.youtube.com/watch?v=eIzlsUxiIHY&feature=emb_title
It's a bit outdated now, but the main ideas are the same.
In the next major update, there will be in-game course creator tutorials about the events system. And I will also most likely make a steam guide too, since I know the behaviors and events system is quite complicated.
If you have any specific questions I'll be happy to try and answer them!
- Kevin
I've been enjoying making my own course and the events really make it come to life!