Install Steam
login
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem
Thank you for your report. To investigate your issue, we will need your Profiles folder and outputlog.
You can find Profiles folder here:
X:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\TankMechanicSimulator\TankMechanicSimulator_Data\StreamingAssets\Profiles
Please send to us your entire Profiles folder via mail or web service like gdrive or wetransfer.
Outputlog.txt file is located:
X:\Users\XXX\AppData\LocalLow\DeGenerals
(Where X its where you installed TMS)
Please send it to the support@degenerals.com with a link to the steam thread.
Thanks!
------
Привет!
Спасибо за ваш доклад. Чтобы исследовать вашу проблему, нам понадобится ваша папка «Профили» и выходной журнал.
Вы можете найти папку Profiles здесь:
X:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\TankMechanicSimulator\TankMechanicSimulator_Data\StreamingAssets\Profiles
Отправьте нам всю папку «Профили» по почте или через веб-службу, такую как gdrive или wetransfer.
Файл Outputlog.txt находится:
X:\Users\XXX\AppData\LocalLow\DeGenerals
(где X это место, где вы установили TMS)
Пожалуйста, отправьте его на support@degenerals.com со ссылкой на ветку Steam.
Спасибо!