Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Deauthorize all other devices and change your password again.
1. Scan for malware https://www.malwarebytes.com/
2. Deauthorize all other devices https://steamhost.cn/twofactor/manage
3. Change passwords once the device you are using is 100% secure
4. Generate new backup codes for your Mobile App https://steamhost.cn/twofactor/manage
5. Revoke the API key https://steamhost.cn/steamcommunity_com/dev/apikey (there should be nothing in the APIKEY)
is there any other alternative? malwarebytes is blocked in my country
You can use any antivirus program that can scan your computer for malware. Do you have an antivirus programm?