Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Hán giản thể)
繁體中文 (Hán phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (tiếng Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
Deauthorize all other devices and change your password again.
1. Scan for malware https://www.malwarebytes.com/
2. Deauthorize all other devices https://steamhost.cn/twofactor/manage
3. Change passwords once the device you are using is 100% secure
4. Generate new backup codes for your Mobile App https://steamhost.cn/twofactor/manage
5. Revoke the API key https://steamhost.cn/steamcommunity_com/dev/apikey (there should be nothing in the APIKEY)
is there any other alternative? malwarebytes is blocked in my country
You can use any antivirus program that can scan your computer for malware. Do you have an antivirus programm?