Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Due to the summer sale, it may take longer for support to respond.
Don't close your ticket.
What do you mean by "all the ways to contact support"?
I want to say that I have already tried all the options that the system offers me for account/password recovery.
It is distressing to not get any feedback, to want to play but not be able to (to be able to take advantage of this time off that I am having to have fun).
I really want to be able to return soon, I hope they can help me, because I just need them to send me the email to recover the password, it goes further than that.
I will not close the ticket until it is resolved.
I hope they look at me, I see a 7-day wait as a long time for a simple response like mine.
Thx for your message.