Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
to resume, you just want to edit the textures without to touch the model, and recompile it, right ?
so you will have to find the VMT(materials) and VTF file (texture) in the GCF files ,
get gcfscape before, and install it.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/GCFScape
you just have to be capable to open the VTF file into a 2d software like photoshop or paintshoppro. there is a plugin for to export in VTF format or you can use VTF edit. but you have to create your texture in TGA format file first in photoshop.
vtf Edit:
https://developer.valvesoftware.com/wiki/VTFEdit
and the photoshop plugin :
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Photoshop_VTF_Plugin
i think psp is able to use photoshop native plugin.
when done, your texture must replace the original files, but don't delete them , just rename the materials file, and edit the vmt fwith notepad and give the path of your new texture.
//red