Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
to resume, you just want to edit the textures without to touch the model, and recompile it, right ?
so you will have to find the VMT(materials) and VTF file (texture) in the GCF files ,
get gcfscape before, and install it.
https://developer.valvesoftware.com/wiki/GCFScape
you just have to be capable to open the VTF file into a 2d software like photoshop or paintshoppro. there is a plugin for to export in VTF format or you can use VTF edit. but you have to create your texture in TGA format file first in photoshop.
vtf Edit:
https://developer.valvesoftware.com/wiki/VTFEdit
and the photoshop plugin :
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Photoshop_VTF_Plugin
i think psp is able to use photoshop native plugin.
when done, your texture must replace the original files, but don't delete them , just rename the materials file, and edit the vmt fwith notepad and give the path of your new texture.
//red