กลุ่ม STEAM
Blender Tutorial Community BlenderTuts
กลุ่ม STEAM
Blender Tutorial Community BlenderTuts
24
อยู่ในเกม
248
ออนไลน์
ก่อตั้ง
16 ตุลาคม 2012
ภาษา
อังกฤษ
ตำแหน่ง
United States 
กระดานสนทนาทั้งหมด > Team Fortress 2 Modeling > รายละเอียดกระทู้
Hat sitting on the side head?
Is anybody else getting this in the importer. I don't know if it's a bug related to the recent update or if I'm doing something wrong with my jigglebones.

Edit:

I think I nudged the bip_head at some point. So I'm trying to roll back to an ealier save. The problem I have now is that it has an old UV map. After an hour of Googling, there does not seem to be anyway to import a UV map into Blender.

If there is, please tell me. Thanks.

Edit2:

I did nudge it. I went back and looked at the coordinates in the transform section for the bip_head bone and they were different. So I copied the original numbers and now the hat is back in place. Noticed there's a lock button to lock the bip_head bone in place and I'm using it now.
แก้ไขล่าสุดโดย Different Name; 5 เม.ย. 2014 @ 11: 43am
< >
กำลังแสดง 1-2 จาก 2 ความเห็น
have you parented the hat to the bones correctly? aswell as CTRL+A to keep location/rotation?
I accidentaly moved the bip_head at some point. Moving it back into position fixed it.
< >
กำลังแสดง 1-2 จาก 2 ความเห็น
ต่อหน้า: 1530 50

กระดานสนทนาทั้งหมด > Team Fortress 2 Modeling > รายละเอียดกระทู้