Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
So as I understand it you're editing fishFood .data? Something like this?
I just tested this at my end and it works fine. Have you gone back into the file to check that your earlier edits weren't overwritten by an update? v2.0.3 included an update to the fishFood.data file which would have overwritten any edits locally in your copy.
If that is the case you might consider turning your changes into a mod. Mods are immune to being overwritten by base game updates, which would save you having to go in and tinker each time a file is updated. Here's a quick primer into modding:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/workshop/discussions/18446744073709551615/1644292444646337888/?appid=600480
You can ignore most of steps which are to do with uploading to workshop. It's possible to create a mod locally just for personal use.
I appreciate your time, and the reply!