Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
(crosshairs.dds and crosshairs-hit.dds )
Publishing a crosshair as a mod is pretty easy - since I made my crosshair recently.
Just start launchpad.exe, put these DDS Files not in source, but in the output folder... and publish it...
After that you need to subscribe the mod in the steam workshop first AND activate the Mod in the NS2 Main Menu in "Mods" first. Before that it won't be activated.
(Can be read up here) https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=802509066
If you have questions, just go into the #modding Channel in Discord (https://discord.gg/ZphJK). There are plenty of more experienced guys who can help you.
Using a crosshair without a mod has the advantage that you don't need to reactivate the Mod after every patch, since they're deactivated by default