Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Erm My very first thing took like 100-150 hours or so in total I think. Cause I made a lot of misstakes etc.
I use zbrush to sculpt the details (based on the low poly body).
I then use blender to make a low poly version of the helmet.
I use Knald to bake the high poly onto the low poly, generating maps that guides the texturing etc.
I use subtance painter to texture + photoshop.
i hope you wont stop making these amazing graxx collections
keep them comming will buy them all
Its awesome how it looks scary as hell as well so fits next tenno gen XD
As in hes focused on destroying them... like the grinneer?