Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Erm My very first thing took like 100-150 hours or so in total I think. Cause I made a lot of misstakes etc.
I use zbrush to sculpt the details (based on the low poly body).
I then use blender to make a low poly version of the helmet.
I use Knald to bake the high poly onto the low poly, generating maps that guides the texturing etc.
I use subtance painter to texture + photoshop.
i hope you wont stop making these amazing graxx collections
keep them comming will buy them all
Its awesome how it looks scary as hell as well so fits next tenno gen XD
As in hes focused on destroying them... like the grinneer?