Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
i did find one solution to this.
you can use the Goggel-less engineer model instead of the stock tf2 one.
you can find it here
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=243238171&searchtext=engineer
simply go to his body groups either by holding c and right-clicking him (then selecting bodygroups), or use the easy body group tool, and put his goggles on. you'll be able to pose his face and save the frames to animate his facial movement. ive tested this, and i gotta say im pretty happy about it!
hope this works for ya.