Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
1. In the file "defaultgamedata_soldierskills.ini" I found something interesting and related:
ADVPURIFIER_FLAMETHROWER_FIRECHANCE_LVL1=0.0
ADVPURIFIER_FLAMETHROWER_FIRECHANCE_LVL2=0.5
ADVPURIFIER_FLAMETHROWER_FIRECHANCE_LVL3=0.25
.... if these are the chances advflathrower will fire, why is it lower for the highest tier? Should it not be something lile 0.75? Did anyone else noticed that supid fellow in the battlefield running around not doing s*? Maybe this is the reason? Anyone could confirm this, please?
2. In the file "defaultgamedata_weapondata.ini" I found "ADVPURIFIER_FLAMETHROWER_BASEDAMAGE=..." and "ADVPURIFIER_FLAMETHROWERMP_BASEDAMAGE=" - what's the difference" Thing is I'm trying to assign 3/5/7 basedamage to match ours, and ideally likewise tweak the range to 8/8/9, but I cannot seem to find a suitable place to fit those stats anywhere in the .ini files (config folder).
Yes, it's sort of a sidetracked question, but still into this mod scope of works.... also, don't you feel like cheating if you cannot offer a similar "base chance" to the AI? Please help? Anyone"