Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=1489567135
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=1489567208
So my top picture where i can only recruit seven units while in my own territory and not inside of a settlement is fine?
First of all, up to 8 cards can show up if you have the ability to recruit them, which I do not and is not visible here. Second, I'm telling you the bug I've found. You can try to convince me what I'm experiencing isn't actually happening, but I think it would probably just be less effort to acknowledge it and move on.
Thus there is no bug, it's just a minor UI variance between being in or outside of your own regions and I wouldn't even know of any other mod that modify anything about rogue armies to be able to affect something like this.
Rogue Armies are able to override the unit building requirements shown in the building tree by recruiting inside a horde instead of inside regions, as that issue does occur within local recruitment, hence I disabled that for all Rogue Armies since I released them, as you can also see within your screenshots.