Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
Since you added the feature to teleport back to last death location, how do you plan to balance it out? Teleporting to last death location seems to make the game a whole lot easier, as it discourages more careful play (we can just return to our last location easily if we die).
I'm thinking teleporting to last death coordinate as a separate item instead, with more end-game crafting required.
So I would argue it doesn't really require late game materials. Cooldown is a good idea also to be considered though. 15 minute is long enough.
(Press E to param or Press E to teleport)