Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
Since there has been so many requests for a non-ace version, if you do not have ace enabled ace actions will be replaced by standard arma 3 ace actions.
It seem a bit op but i am actually making a zeus campaign where CSAT took control over a orbital weapons platform and i would LOVE to make it more true with a real orbital station
We really like the concept. You already did a nice job. We would like to use this in MARSOC style missions however this antenna is huge. Can you change it to a smaller one? It is not really a movable one.
-The orbital station is a no go it's a different kind of work altogether, if someone releases one I might make the mod compatible with it but no promises.
-The smaller antenna is a good idea, I'll make a light version with a smaller antenna but I will make it so you won't be able to access advanced features, the whole point of having a heavy and cumbersome backpack and sat dish is not to give the players too great an advantage. Same goes for the radio backpacks.
Maybe I am wrong and the small antenna came from Task Force Radio addon. This is what is came to my mind: https://www.kephost.com/image/JSqi