Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Since there has been so many requests for a non-ace version, if you do not have ace enabled ace actions will be replaced by standard arma 3 ace actions.
It seem a bit op but i am actually making a zeus campaign where CSAT took control over a orbital weapons platform and i would LOVE to make it more true with a real orbital station
We really like the concept. You already did a nice job. We would like to use this in MARSOC style missions however this antenna is huge. Can you change it to a smaller one? It is not really a movable one.
-The orbital station is a no go it's a different kind of work altogether, if someone releases one I might make the mod compatible with it but no promises.
-The smaller antenna is a good idea, I'll make a light version with a smaller antenna but I will make it so you won't be able to access advanced features, the whole point of having a heavy and cumbersome backpack and sat dish is not to give the players too great an advantage. Same goes for the radio backpacks.
Maybe I am wrong and the small antenna came from Task Force Radio addon. This is what is came to my mind: https://www.kephost.com/image/JSqi