Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
highlandercommunity/src/xcomgame/classes/
Direct changes can only be done in .ini files in the config folder.
So HooligaN is right, you (the author) has to change this values in your mod (source code) or make it configurable, so users can change it via config file.
Sometimes i have done a test, where i give a custom soldier class all ingame abilities. In the game all abilities where shown (without this mod) with their referred icon (15 per row, but more rows were shown).
But i can not remember if i had the Highlander Mod activated at this time. Also many of my installed mods need the Highlander Community Mod, so i can not play without.