Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
highlandercommunity/src/xcomgame/classes/
Direct changes can only be done in .ini files in the config folder.
So HooligaN is right, you (the author) has to change this values in your mod (source code) or make it configurable, so users can change it via config file.
Sometimes i have done a test, where i give a custom soldier class all ingame abilities. In the game all abilities where shown (without this mod) with their referred icon (15 per row, but more rows were shown).
But i can not remember if i had the Highlander Mod activated at this time. Also many of my installed mods need the Highlander Community Mod, so i can not play without.