Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Its really good, but I have a suggestion to improve it even more.
As it is the units are hunting the dummy brains, and some times they get stuck and stop fighting because of it.
To solve this and make them actually hunt each other, simply add the line "passenger:AddToGroup('Brains')" in the reinforce function.
You can also swap local brain = CreateActor("Dummy Controller" ) to local brain = CreateACrab("Crab" ), so the AI wont be distracted by the dummy brains.
I tested it with the modifications and it seems to work fine.
Hope this helps!
Hi
thank you for the suggestions!
i added the those lines to the script. However everytime the Crab moves underground it gets destroyed which triggers a short game over screen before the next one spawns.
I am trying to completely remove those underground brain actors by setting the reinforcement Actors to a Player brain:
However the game doesnt allow me to select these actors then D: