Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
No ragdoll mods. A whole lot of cosmetic mods. Only other mod related is psi overhaul. No overrides according to alternate mod launcher. No idea what's causing it, but after disabling this mod, no more creepy psi soldiers. ;]
Im getting this bug too and I dont even have this mod.
[PsiAmp_BM X2WeaponTemplate]
TacticalText="<Bullet/> The Psi Underlay increases a Psi Operative's Psionic strength by +40.\n<Bullet/> Psi Strength determines the potency of many of your psychic abilities.\n<Bullet/> The Alien Psi Underlay also increases the damage done by many Psionic attacks.\n"
[PsiAmp_BM X2WeaponTemplate]
FriendlyName="Alien Psi Underlay"
FriendlyNamePlural="Alien Psi Underlays"
BriefSummary="This version of the Psi Underlay incorporates artifacts from the powerful \"Gatekeeper\" alien we encountered. It will put our experienced Psi Operatives on the same level as the aliens' most powerful Psionic forces."
TacticalText="<Bullet/> The Psi Underlay increases a Psi Operative's Psionic strength by +40.\n<Bullet/> Psi Strength determines the potency of many of your psychic abilities.<Bullet/> The Alien Psi Underlay also increases the damage done by many Psionic attacks.\n"
AbilityDescName="Psi Underlay"
No missing lines?
It's not that there's a missing line, it's that there's a missing "new line" character: \n
The penultimate line in TacticalText ("Psi Strength determines the potency of many of your psychic abilities.") should end with a \n but does not