Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1: start a local redead game on the map you want to edit.
2: Select class blah blah blah/
3: Open up your console. the ~ key.
4: Type in: sv_redead_dev_mode. You will be given 500 bones, and a couple of weapons/sweps.
5: Scroll until you find a swep called item placer or something like that.
6: Right click to change the item you want to spawn, such as an info_npcspawn.
7: Left click to spawn the item at the location you are looking at.
8: Once you are finished with putting the items in their locations, then open the console again.
9: Type in: sv_redead_save_map_config. Then restart the map.
If for some reason the zombies are spawning but are not moving, then follow these instructions:
1: Open the console.
2: Type in: nav_generate. (Of course, you must press ENTER after each message you type into the console :P) Your game will lag, but that is because it is generating a nav mesh for the NPC's and Bots to know where to go. When it is done, your map will automatically restart, and then you can play the game!
Sometimes after you type in nav_generate, it will say something like, "there are no walkable positions" or something similar to that. I have no idea how to fix this, but I just assume that the map will not work for nav meshes.
sv_cheats 1
idle_autokick_enabled 0
nav_edit 1
nav_mark_walkable
nav_generate
Should be fixed.
Don't forget to nav_edit 0 after that ;)