Garry's Mod

Garry's Mod

Friendly Gnome
SLURRRPZA 2013년 6월 5일 오전 5시 12분
Why this dont work in online mode
Hi Guys i want share with you mi idea. Should the creator of the addon make it for multiplayer?
Its works but it only follow you no your friends, i think this will be more scary if it kill all users in the sv.
ps: Sorry for my English if you dont understand it
SLURRRPZA 님이 마지막으로 수정; 2013년 6월 5일 오전 8시 17분
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전체 댓글 11개 중 1~11개 표시 중
✞ Skones ✞ 2013년 6월 5일 오전 8시 14분 
Nope
SLURRRPZA 2013년 6월 5일 오전 8시 18분 
PepsiPop 님이 먼저 게시:
Online lol.
Thx for say it i didn´t see that
Dez  [개발자] 2013년 6월 5일 오전 9시 49분 
If you know how to script to have it select random people in the server, be my guest. Otherwise, I don't know how.
SLURRRPZA 2013년 6월 6일 오전 6시 48분 
mmmm im going to try it
SLURRRPZA 님이 마지막으로 수정; 2013년 6월 7일 오전 8시 12분
Well, when in multiplayer, the gnome targets a player, but since there's many players, the gnome's AI might screw up.
󠀡󠀡󠀡󠀡󠀡󠀡󠀡󠀡 님이 마지막으로 수정; 2013년 6월 7일 오전 6시 58분
Little Dude 2013년 6월 8일 오후 1시 42분 
For me, it jsut attacks the person who spawned it :(
Dez  [개발자] 2013년 6월 9일 오전 11시 43분 
Yep, it's coded to select the player that spawned it, but I have no idea how to make it select a random player or a selected player
Ranthos 2013년 7월 31일 오전 1시 14분 
Here's how to make it select a random player. Replace ENT:SpawnFunction with this:
function ENT:SpawnFunction( plr, tr ) if !tr.Hit then return end local ent = ents.Create( self.ClassName ) ent:SetPos( tr.HitPos + tr.HitNormal * 24 ) ent:Spawn() ent:Activate() local rndPlayers=player.GetAll() ent:SetVictim( rndPlayers[math.random(1,#rndPlayers)]) return ent end
GDani 2014년 8월 17일 오후 5시 39분 
make everyone on the server spawn one, so everyone will have their hunter
Brandonator 2016년 7월 28일 오전 8시 48분 
Bump. Sorry for the necro, but this is still happening. Anyone know of a script he could use?
Undead Unicorn 2017년 6월 6일 오전 8시 00분 
I'm sorry for the necro, too, but it would be nice to have it be multiplayer
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