Divinity: Original Sin 2

Divinity: Original Sin 2

Make Grenades Great Again- Definitive Edition
J0k3_R  [개발자] 2018년 9월 9일 오후 12시 48분
Suggestions + Balance
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전체 댓글 6개 중 1~6개 표시 중
Laféedusel 2018년 10월 3일 오후 5시 38분 
GM mod plz :)
Ergo 2018년 10월 8일 오후 9시 35분 
J0k3_R 님이 먼저 게시:
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Would it be possible for you to create a seperate version where they scale w/ wits instead?
Ergo 님이 마지막으로 수정; 2018년 10월 8일 오후 9시 35분
J0k3_R  [개발자] 2018년 10월 9일 오전 1시 44분 
Isn't really possible in the editor unfortunately. Someone is gonna try and bring up bard mod but the way you scale weapons and grenades in the editor is different and for some reason you can't scale stuff like that off wits
Ergo 2018년 10월 14일 오후 5시 16분 
What about constitution? I imagine it'd be possible since shields scale off of them?
J0k3_R  [개발자] 2018년 10월 15일 오전 1시 26분 
Unfortunately not. The way the editor works is like this: weapons are scaled in the editor by manually typing in a requirement e.g.: “Intelligence 10”, which determines what stat it scales off. Skills on the ither hand have their scaling determined by a drop down menu. All the options on the dropdown menu make skills scale by either str, fin or int. A grenade is an item tied to a skill so it can only scale with those stats
Ergo 2018년 10월 15일 오전 1시 35분 
ohhh thank you for the explanation.. I wanted everyone to atleast benefit from the grenades not just those that use/have finesse. Thanks anyway!
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