Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
MaxShipsPerArea should be a lower value, while AreaSize should be a higher value. This should fix the issue :)
Also, is it keens code that is causing some random encounters/cargo ships to suddenly spawn in gravity, or the mod? Its rather funny to watch an argentavis eat dirt, but its causing some lag when they do.
it has though, given our home planet a hilarious level of acne visible from space.
I have increased the AreaSize, mindistancetiplayer, maxdistantefromplayer and playertraveldistance but seems to not work or at least take the reversed effect to be more problematic
What i have to do to make them more aggresive but in a larger area with the same intensity of spawn ?