Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
MaxShipsPerArea should be a lower value, while AreaSize should be a higher value. This should fix the issue :)
Also, is it keens code that is causing some random encounters/cargo ships to suddenly spawn in gravity, or the mod? Its rather funny to watch an argentavis eat dirt, but its causing some lag when they do.
it has though, given our home planet a hilarious level of acne visible from space.
I have increased the AreaSize, mindistancetiplayer, maxdistantefromplayer and playertraveldistance but seems to not work or at least take the reversed effect to be more problematic
What i have to do to make them more aggresive but in a larger area with the same intensity of spawn ?