Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Not a bug but a mod conflict, the Vegetable Garden mod also uses FermentingBarrel def like you.
VG uses a different ParentName though, he overhauls completely the fermenting process.
This may be a mod conflict with Expanded Woodworking, though I am not sure.
The fancy end table with lamp, both street lights, and free standing lantern lamp. As soon as work is done, the tile becomes empty and the resources are wasted.
Just tested 2 minutes ago. Here's the debug msg for attempting to build a End table with lamp.
same problem , dont use any MODs only yours.
{ПРЕМАХНАТА ВРЪЗКА}https://git.io/fpZmt