Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Glaive aim sucks and does inconsistent damage, you cannot attack with a dash, you have to reload if you want to get the guaranteed hit, despite other melee attacks have high aim by default (templar even being 100%), there is almost not a single usecase where 'swipe' will ever ever come into play
because the guaranteed hits can only come from attacks in blue range, why would I ever use it over a shotgun, which does way more damage consistently, and can be used from range, and has access to run & gun?
one thing is certain, and that is that it looks really cool, but I'm not sure I see a reason to invest highly in this weapon