Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Glaive aim sucks and does inconsistent damage, you cannot attack with a dash, you have to reload if you want to get the guaranteed hit, despite other melee attacks have high aim by default (templar even being 100%), there is almost not a single usecase where 'swipe' will ever ever come into play
because the guaranteed hits can only come from attacks in blue range, why would I ever use it over a shotgun, which does way more damage consistently, and can be used from range, and has access to run & gun?
one thing is certain, and that is that it looks really cool, but I'm not sure I see a reason to invest highly in this weapon